
24 kwietnia odbyła się druga część szkolenia dla kadry kierowniczej, dydaktycznej i administracyjnej Gnieźnieńskiej Szkoły Wyższej Milenium pt. „Obsługa studenta z niepełnosprawnością. Komunikacja i Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością” w ramach projektu pt. „Uczelnia dla wszystkich - Program likwidacji barier dostępności kształcenia w Gnieźnieńskiej Szkole Wyższej Milenium”, nr POWR.03.05.00-00-A062/20. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój.
Wykład po raz kolejny poprowadziła Anna Hryniewicz, doświadczona psycholog z wieloletnim doświadczeniem zawodowym związanym z pomocą psychologiczną, edukacją i rozwojem osobistym.
Tematem spotkania były m.in. Elementy diagnozy funkcjonalnej, które pozwalają się przyjrzeć swoim reakcjom, słowom, odczuciom z ciała, przeanalizować je po to, by z większym zrozumieniem przyjmować reakcje obronne innych ludzi. Określenie profilu dominacji i zachowań z obszaru wpływu zmysłów wzroku słuchu, czucia głębokiego pogłębiło to zrozumienie.
Uczestnicy poznali możliwości wpływu układów nerwowych na siebie, ponieważ „Największym zasobem regulującym układ nerwowy człowieka jest drugi człowiek”.
Wykład po raz kolejny poprowadziła Anna Hryniewicz, doświadczona psycholog z wieloletnim doświadczeniem zawodowym związanym z pomocą psychologiczną, edukacją i rozwojem osobistym.
Tematem spotkania były m.in. Elementy diagnozy funkcjonalnej, które pozwalają się przyjrzeć swoim reakcjom, słowom, odczuciom z ciała, przeanalizować je po to, by z większym zrozumieniem przyjmować reakcje obronne innych ludzi. Określenie profilu dominacji i zachowań z obszaru wpływu zmysłów wzroku słuchu, czucia głębokiego pogłębiło to zrozumienie.
Uczestnicy poznali możliwości wpływu układów nerwowych na siebie, ponieważ „Największym zasobem regulującym układ nerwowy człowieka jest drugi człowiek”.